Idag börjar kampen

Bloggen har legat på is ett tag, då jag inte hunnit, haft lust och framförallt så har jag funderat på om detta är rätt plats för mig att uttrycka mig genom.

Efter valnatten har jag tagit beslutet att alla medier är de rätta. Idag börjar vi kampen, mot rasism och mot borgarna!

Fokus nu är att få folk att våga sätta ord på vilka Sverigedemokraterna är. De är rasister, smaka på det. Rasister i riksdagen..

Det vi ska kämpa för är inte ett mångfaldstänk, inte prata om hur mycket (speciellt) ”invandrarna” kanske bidra med. Vi måste kämpa mot rasism! För alla människors okränkbara rättigheter och värde!

Jag säger inte att personer som invandrat (som exempelvis min far) inte tillför något. Det jag säger är att vi inte ska behöva svepskäl för att våga kämpa för allas lika värde. Det är där vi måste bedriva kampen!

Väl mött!

~ av litensak på september 20, 2010.

 
